2014. február 9., vasárnap

Betegség?

Ha jól emlékszem az először 2007-ben vettem gyöngyöt a kezembe.
Na jó ez így nem teljesen igaz, de akkor kezdődött nálam a fertőzés  :)
Mára eddig fejlődött:

Sokáig a konyhában ücsörögtem a gyöngyeimmel, de tavaly az Ikeában nézelődtünk.
Ha Ikea, akkor az utam végül mindíg a Fundgrube-ra vezet.
Ott volt a tökéletes asztal, amit rögtön meg is vettünk :)
Azóta itt babrálok a gyöngyeimmel.


Ezt a rendezőt tegnap vettem, amivel egy éve szemezgetek
 és most végre...

Delicák


és Kabosonok kaptak helyet benne :)



A többi gyöngy egyenlőre még vár a rendezésre.


  


Szóval közel 7 éve kezdődött minden. Nem fotóztam le minden gyöngyöt.
Soknak még nincsen "helye".
Dobozkák, üvegecskék, tartőkák mindenhol :)
Meg sem tudnám saccolni összesen hány kiló lehet.
De tudjátok mit?
Nem tudok úgy gyöngyös boltba menni, vagy Web áruházat nézegetni, 
ne találnék valamit ami kell :)
Mert olyan forma, szín, méret stb. még nincsen.
Vagy fúzés közben ne hiányozna még valami...
Viszont biztos vagyok benne, hogy ezzel nem vagyok egyedül :)

23 megjegyzés:

  1. Jó kis sarkot alakítottál ki magadnak, gratulálok. Nem vagy egyedül, mindig kell az új, más színű stb. gyöngy :) !

    VálaszTörlés
  2. Lenyűgöző készlet és irigylésre méltó "birodalom". A rendezőt is az Ikeában vetted?

    VálaszTörlés
  3. Oh mein Gott!!! Wo bekommt man denn so wundervolle Steine her wie die grünen und türkisen aus deiner Sammlung? Toll...hast du die gesammelt oder so gekauft? Da kann man sich ja schon darauf freuen, was du daraus machst!

    Und dann so ein aufgeräumter Arbeitsplatz :-)

    Lg Siggi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki !
    Bizony nem vagy egyedül,tuti nincs olyan szín, forma....ami éppen kellene, pedig van néhány csomag nálam is !!!

    VálaszTörlés
  5. Örömmel látom, hogy nemcsak én vagyok "beteg". Bár ekkora gyűjteményem még nincs, de még nem is vagyok rég óta fertőzött :-). Tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Ez valami mesés tároló...tele mesés gyönyörűségekkel....nagyon irigyellek, ha ilyen "rendben" tudod tartani majd a kincseidet...bár ennyi gyöngyöm nincs...valamennyi azért akad,,,de nálam állandó a káosz.Sosem volt és szerintem nem is lesz ilyen rend...hi.hi.hi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam sem mindíg van ilyen rend :) De, ha rend is van, akkor is keresek mindíg valamit, mert tudom, hogy van olyanom, csak éppen nem találom :)
      Bár lehet, hogy ez a korral jár???

      Törlés
    2. Akár én is írhattam volna, amit Mézesmama... :) Nálam sosincs rend, (Hajjaj!!! :-D ) de rajta vagyok az ügyön...

      Törlés
  7. Enikém!!! Örömmel látom hogy nem szenvedsz hiányt semmiben remélem egyszer nekem is lesz ennyi gyöngyön és ha lesz én is megmutatom :)))))

    VálaszTörlés
  8. Megjottem az orvostol ,azt mondta a doki hogy nem tartos a sargasag ,mert csakakkor jon elo ha ranezek a kis kuckodra. Jesszus de csodaszep minden es micsoda rendezett fiokok meg minden :) En a helyedben ki sem mozdulnek onnan amig minden nincs feldolgozva.
    Isten tartson meg sokaig ebben a betegsegben :))

    VálaszTörlés
  9. Majd áprilisban megsasolom, hogy mennyi gyöngyöd is van :)
    Bár amilyen iramban (hozzám képest )füzöd a gyönyörüségeidet, lehet addigra elfogynak :)

    VálaszTörlés
  10. Csak a többieket tudom ismételni, már mindent leírtak előttem: ámulok-bámulok,csodálom a birodalmadat! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  11. Wow! Treasures!
    Beautiful organization!

    VálaszTörlés
  12. Látom, hogy nem kell félni, hogy az elkövetkező időben gyöngy nélkül maradsz.
    A gyöngyítisznek - mármint a fertőzésünknek tipikus példája vagy - gyűjtögetés, rendezés, keresgélés, vásárlás - mert még ez vagy az a szín hiányzik, és anélkül nem élet az élet. De amíg olyan csodák kerülnek ki a kezed közül, mint amivel megörvendeztetsz minket, addig vegyél csak még több gyöngyöt, és alkoss, alkoss....!

    VálaszTörlés
  13. Tök jó kis sarok. Szerintem mindenki erről vagy valami hasonlóról álmodozik.

    VálaszTörlés
  14. A sárgaság engem is elfogott egy kicsit... Bár nekem is van van pár kiló gyöngyöm, meg egy férjem által készített (másfél méter x másfél méteres) polcrendszerem... azért azt a kis asztalt, a gyöngyeidet, meg főleg azt a rendet, amit ott látni, a kaboson gyűjteményedről már nem is beszélve... no, nekem abból sosincs elég. Ráadásul én olyan sokszor még gyöngyös boltba se jutok be, itt mifelénk csúnyán néznek, ha kabosonról akarok kérdezni.
    Mindent egybe szedve: Fantasztikus a kis alkotó sarkod! Sok szép munkád készüljön ott!

    VálaszTörlés

  15. Fantasztikus kincstár:) Különösen a kabosonos fiókok tetszenek:) Kívánok sok időt és ötletet, hogy mindből (meg a jövőben itt-ott megtetsző új szépségekből is) csodás ékszerek születhessenek:)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó kis gyöngyös sarkot alakítottál ki :) Egyszer majd én is szeretnék valami hasonló birodalmat. A gyöngyöket én is szeretem gyűjtögetni, soha nem lehet belőle elég. Néha nem is értem, hogy egy-egy színt miért vettem meg, évekig nem használom fel, de aztán valamihez mégis pont az kell :)
    További jó alkotást és sok-sok ihletet kívánok!

    VálaszTörlés
  17. Irigylésre méltó kis sarkot alakítottál ki magadnak, alkoss sok-sok szépet, hogy gyönyörködhessünk. Egyébként igen ez betegség ez a gyöngy birtoklási mánia, sajnos én is ebben szenvedek, ha nem gyöngyözhetek elvonási tüneteim vannak.

    VálaszTörlés
  18. Csodás kuckód van, a gyöngykészletről nem is beszélve. Azt hiszem mindannyian szenvedünk ettől a gyűjtögető mániától, de hát gyöngyből sosem elég ami már van. mindig hiányzik valami. A rendezőért nagyon irigyellek, fantasztikus darab :)

    VálaszTörlés
  19. Szuper kuckó! És igen, nekem is mindig van még, ami hiányzik! Mentségem, hogy én 3 éves késésben vagyok :) de kifogás mindig akad!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers