2012. január 6., péntek

Még mindíg

Nem tudok leszakadni a farmer témáról :(
Ahogy közzétettem a karkötős-medálos bejegyzést
(ahelyett, hogy a gigászi medál nyakláncán törném a fejem)
belekezdtem egy újabb darabba...
De senki sem sürget :)
Most egy kitűzőt készítettem.
Persze híven a méretekhez ez is gigászi lett :)
7 cm az átmérője :)



 
Jól mutat kabáton:


 táskán:


vagy akár egy sálat is feldobhat :)


És a lényeg?
Bármikor, bármihez viselhetem :)
 (Egyre jobban tetszenek ezek a hatalmas darabok.)

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szuper ötlet! Nagyon szépet alkottál!
    Gratula

    VálaszTörlés
  2. Eni! ha egyszer csak azt látom hogy az ajtómban egy farmeros valami mozog rögtön tudom Te vagy, VÉGRE megjöttél!!Nekem tetszik,kíváncsi vagyok mi lesz még?és mekkora?:))))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Enikő!
    A farmer sorozatod fantasztikus....nem csak mint ötlet...de a végeredmény is csodás!Nagyon különleges...egyedi megoldás!
    Van számodra valami a blogomban!

    VálaszTörlés
  4. Ez oriasi jo otlet !! Nagyon tetszik:)
    Kivancsi lennek mit szolt a ferjed amikor meglatta,hogy feltamadt a farmerod :))))

    VálaszTörlés
  5. Szuper kollekció, nagyon szeretem a kitűzőket, ez valami csúcs.

    VálaszTörlés
  6. Már a karperec és a medál is nagyon tetszett! Szuper ötlet ez a kitűző! Várom a folytatást!:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers