2011. november 9., szerda

Kérlek segítsetek!

Sajnos sokáig nem volt időm a gyöngyökkel foglalkozni.
Nem csak a gyöngyfűzésre, de blog "látogatásra" sem :(
Szeretném lassan pótolni az elmaradásokat, de sok blognál nem
tudok megjegyést írni :(
Mindíg ez a szöveg jelenik meg:
Jelenlegi fiókod (fabian.eni73...) nem rendelkezik hozzáféréssel ennek az oldalnak a megtekintéséhez.
Nem tudom, hogy találkoztatok már ilyennel.
Ha valaki tud kérem segítsen!
Blogok ahol eddig nem tudtam megjegyzést írni:
Ewa, Kisnyúl, Amy's treasure, Black Lady, Ewa83, Panka
és még hosszasan sorolhatnám  :(

5 megjegyzés:

  1. Ilyen már velem is előfordult. Böngészőt váltottam, és azóta nincs nem kaptam ilyen hibaüzenetet. De nem tudom, hogy ténylegesen mennyi összefüggés lehet a kettő között.

    VálaszTörlés
  2. Már én is váltottam...még pedig a Mozillára...nagyon nehéz volt megszokni...de az Explorerrel nem tudtam én sem commentelni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm az ötletet, bevált! :)
    Azt hiszem látszik, hogy nem vagyok egy nagy internet zseni:)

    VálaszTörlés
  4. Mindenesetre ezt megjegyzem magamnak, hátha előjön ez a hiba. És várom a kommentedet! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem ugyanez a problémám egy ideje. Én az Explorert használom, és észrevettem, hogy az újabbik gépünkkel nem, de a régi lassúval tudok megjegyzést hagyni. Sajnos nem tudom milyen beállítási probléma lehet.
    Néha csak névtelenül, de néha még úgy sem lehet megjegyzést írni még a saját blogomba sem!
    Kaszilva (http://kaszilva.blogspot.com)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers